Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
X

Gorące wydarzenia:

20.04.2017

Doping jest nam potrzebny!

- Nie mówmy może o najważniejszym meczu, bo każde spotkanie jest ważne. Zawodnicy też o tym wiedzą. Jeśli dokonamy tego, że piłkarze będą mieli gorące serca, a chłodne głowy, to myślę, że ta rywalizacja przebiegnie po naszej myśli. Ja zawsze mówię, że są ważniejsze rzeczy od najważniejszych meczów – mówił prezes Krzysztof Zając przed meczem z Bruk-Betem.


Prezes Krzysztof Zając odkąd przejął stery nad Koroną, od razu wziął się do wytężonej pracy. Jej efekty będzie widać już podczas sobotniego spotkania, gdyż po kilkunastu miesiącach na trybunie „Młyn” zasiądą najbardziej zagorzali kibice żółto-czerwonego klubu. - Nie mówiłbym o sukcesie. Na razie osiągnęliśmy pewne porozumienie między klubem a kibicami, którzy chcą i będą w przyszłości dopingować na tak zwanym „Młynie. Zostało ono wstępnie wypracowane, a co będzie dalej, okaże się po meczu z Bruk-Betem Termaliką. Jestem optymistą, także po wczorajszej długiej rozmowie z panem komendantem i przedstawicielami miejscowej Policji. Wszyscy są zainteresowani, aby Korona pod względem bezpieczeństwa dobrze funkcjonowała. W ramach wspólnego traktowania się pozytywnie, zarówno policji w stosunku do kibiców, jak i kibiców do policji, powinniśmy w najbliższym czasie lepiej to dopracować i powinno to funkcjonować – powiedział z nadzieją prezes Zając.


- Doping jest bardzo ważny. Zdajemy sobie z tego sprawę. Po rozmowach z trenerem wiem, że paru zawodników jest mocno poobijanych po meczu z Legią. Ten doping jest nam potrzebny, żeby naszych piłkarzy podnieść na duchu, abyśmy osiągnęli to, co chcemy – dodał sternik kieleckiego klubu.


Krzysztof Zając bardzo chciałby, żeby już w najbliższym spotkaniu na Kolporter Arenie zasiadło ponad 10 tys. kibiców. - Są marzenia, bo trzeba marzyć. Każdy ma do tego prawo, a to nic nie kosztuje. Też marzę o tym, żeby w przyszłości nasz stadion był zapełniony do ostatniego miejsca. Na pewno jest to kwestia czasu i wzajemnego zaufania kibiców w stosunku do nowego zarządu, drużyny i działań, które będziemy w najbliższej przyszłości podejmować. Jeśli byłby pełny stadion, to byłoby to początkowe spełnienie naszych przemyśleń na temat Korony Kielce – stwierdził.


Prezes ma bardzo dobre zdanie o trenerze Macieju Bartoszku, z którym automatycznie zostanie przedłużony kontrakt po awansie drużyny do pierwszej ósemki. - Nie ma żadnych przesłanek do tego, aby tą umowę zmieniać. To co dobrze funkcjonuje, nie można zmieniać, gdyż nigdy nie wiadomo co będzie potem. Zmiany mogą być dobre lub złe – mówił Krzysztof Zając, który był też bardzo zadowolony z postawy zespołu w starciu z Legią Warszawa. - Serce mi urosło, gdy po paru minutach zobaczyłem,  jak zawodnicy przyjęli fizycznie ten mecz „na klatę”. Nie odpuścili i walczyli do ostatniej minuty. Jest mały niedosyt, bo mogliśmy jeszcze mecz wygrać i uzyskać trzy punkty. Bądźmy jednak zadowoleni z tego co mamy – zakończył prezes Korony Kielce.


Mateusz Kępiński

Tagi

bruk-bet    prezes    termalica    wypowiedz    zajac   





Czytano: 1493 razy


poprzedni następny

Komentarze:






Sezon 2016/2017

w góre
  • Bruk-Bet Termalica Nieciecza

    Bruk-Bet Termalica Nieciecza (w) 0:2

    Ekstraklasa, 35. kolejka

    22-05-2017 18:00
  • Legia Warszawa

    Legia Warszawa (d)

    Ekstraklasa, 36. kolejka

    28-05-2017 18:00
w dół

Drużyna

32 Radek
Dejmek
  • PozycjaObrońca
  • Mecze w Koronie117
  • Bramki w Koronie7

poprzedni następny





Miasto Kielce

         


Sponsorzy główni

                          


Sponsorzy

                                                                                                                                                                         


Partnerzy medialni