Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce
Suzuki Motor Poland od sezonu 2018/2019 będzie głównym sponsorem Korony Kielce, sponsorem premium w nowym sezonie będzie Lewiatan.
Współpracę z tą uznaną na świecie japońską marką motoryzacyjną kielecki klub rozpoczął w styczniu 2018 roku - w trakcie rundy wiosennej Suzuki było partnerem motoryzacyjnym klubu z Kielc.
Już w trakcie podpisywania styczniowej umowy Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik zapewniał, że współpraca z Koroną Kielce będzie rozwojowa i obu stronom zależy na budowaniu długofalowych relacji.
Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A.
- Jestem zadowolony, że tak duża firma o zasięgu globalnym zdecydowała się dalej z nami współpracować. Cieszę się, tym bardziej że zakres świadczeń został na tyle zwiększony, że możemy mówić o Suzuki jako o głównym sponsorze naszego klubu. Jestem przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści obu stronom, a my zrobimy wszystko, aby nasz partner był zadowolony i dumny z tego, że nas wspiera.
Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe.
Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland
- Przed startem zamkniętego właśnie sezonu wiele osób nie wróżyło sukcesów kieleckiej drużynie. Tymczasem Korona zakończyła sezon na 8 miejscu w tabeli dostarczając fanom wielu emocji i pozytywnych zaskoczeń. Suzuki od początku współpracy deklarowało chęć zawarcia umowy długofalowej. Teraz z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie współpracy, dzięki której złocisto-krwiści będą mogli rozwijać się, śmiało sięgać po coraz wyższe miejsca w tabeli i z dumą prezentować logo Suzuki na swoich strojach.
Od sezonu 2018/2019 logotyp Suzuki będzie zajmował główne miejsce na koszulkach meczowych Korony Kielce, marka będzie widoczna także na bandach ledowych, telebimie, ściankach sponsorskich i stronie internetowej klubu.
Sponsorem premium w nowym sezonie będzie firma Lewiatan, od wielu lat współpracująca z Koroną Kielce.
Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A.
- Lewiatan od wielu lat był sponsorem Korony Kielce. Tak będzie też w nowym sezonie, z czego bardzo się cieszę. Jestem ogromnie zbudowany postawą właścicieli firmy, którzy chcieli pozostać razem z nami i dalej z nami współpracować. Lewiatan to znakomity przykład przywiązania biznesowego, idealny partner, który ceni sobie nasze dobre wyniki na wielu płaszczyznach. Firma także znajduje w osiągnięciach Korony Kielce swoje sukcesy, które przekładają się na pozytywny wizerunek firmy.
Reklama Lewiatana pojawi się z tyłu koszulki pod numerem zawodnika oraz na przedniej części spodenek, widoczna będzie także na telebimie, bandach ledowych, ściankach sponsorskich i oficjalnej stronie internetowej. Lewiatan będzie także głównym sponsorem wielu eventów około sportowych takich jak np. prezentacja drużyny, majówka itp.
Aleksander Sieradzan, Prezes Lewiatan Kielce sp. z o.o
- Wspieramy Koronę Kielce od wielu lat. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że nie będziemy jako Lewiatan obecni przy największych wydarzeniach sportowych w regionie, a takie właśnie gwarantują mecze Korony Kielce. Korona to marka rozpoznawalna w całej Polsce. Chcemy nadal być z nią kojarzeni i chcemy nadal uczestniczyć wspólnie w jej sukcesach. Jestem zadowolony, że mamy taką możliwość i jestem przekonany, że nasza dalsza współpraca będzie układała się tak idealnie, jak do tej pory.
Grupa Suzuki Motor Corporation powstała w 1920 r. i jest jednym z wiodących na świecie producentów m. in. samochodów, motocykli oraz silników do jednostek wodnych. Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma będzie koncentrować swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w okresie 5 lat (od 2015 do 2020 roku) dzielącej ją od setnej rocznicy swojej działalności, wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.
Suzuki Motor Poland powstało w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu. Spółka plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a wynik za rok 2017, wynoszący 9414 sztuk, pozwolił osiągnąć wzrost na poziomie 57% względem roku 2012.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 roku jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową.
Za główny cel postawiła sobie budowę zintegrowanej detalicznej sieci sklepów spożywczych, która stanie się największą siecią handlową działającą w systemie franczyzowym i która będzie w stanie bronić jej uczestników konkurencją ze strony zewnętrznych sieci handlowych. Cel ten jest sukcesywnie realizowany. Dzięki zaangażowaniu polskich przedsiębiorców Polska Sieć Handlowa Lewiatan konsoliduje obecnie ponad 3 200 rzetelnych i solidnych placówek handlowych oraz może liczyć na dalszy, intensywny rozwój.
Korona Kielce, klub występujący w Lotto Ekstraklasie już 13 sezon.
Poprzedni okres rozgrywkowy był jednym z najlepszych w historii występów w lidze, zespół zanotował m.in. 12 meczów bez porażki w rundzie jesiennej. Podopieczni trenera Gino Lettieriego byli jedną z największych pozytywnych niespodzianek ubiegłego sezonu, w którym zajęli 8. miejsce w Lotto Ekstraklasie oraz dotarli do półfinału Pucharu Polski.
Zespół swoje mecze rozgrywa na Kolporter Arenie. Stadion został oddany do użytku w kwietniu 2006 roku i może pomieścić 15 500 kibiców. Średnia frekwencja na meczach Korony Kielce w Lotto Ekstraklasie w ubiegłym sezonie to blisko 8000 osób.