Administracja Korony Kielce będzie pracowała zdalnie
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym związanym z wirusem COVID-19, decyzją zarządu Korona S.A. od poniedziałku pracownicy administracyjni Korony Kielce przechodzą w tryb pracy zdalnej do dnia 31 marca.
Recepcja klubu będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Kontakt ze wszystkimi działami będzie możliwy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na kanałach social media będą publikowane najważniejsze informacje dotyczące aktualnej sytuacji w klubie. Do odwołania nie będą prowadzone bieżące relacje z życia i treningów I drużyny.
Stacjonarny Sklep Kibica mieszczący się przy ul. Ściegiennego 8 nie będzie prowadził sprzedaży bezpośredniej.
Zakupów będzie można dokonywać w oficjalnym sklepie internetowym Korony Kielce. Wysyłka towarów planowana jest raz w tygodniu – w każdą środę.
Wszystkim kibicom żółto-czerwonych dziękujemy za wyrozumiałość i apelujemy:
- Jeśli naprawdę nie musicie wychodzić, zostańcie w domu!