Halo - tu Korona Biznes Klub! Działamy i zapraszamy do kontaktu!
Mnóstwo aktywności promujących biznes, które Korona gwarantowała partnerom i sponsorom w ramach współpracy, dzisiaj nie jest możliwych do realizacji. W tym trudnym dla wielu firm, jak również dla nas - klubu sportowego i klubu biznesu czasie, chcemy wspierać naszych partnerów i przedsiębiorców z regionu na miarę możliwości jakimi dysponujemy!
Co proponujemy firmom?
- ogólnopolskie i regionalne spotkania online dla firm partnerskich, podczas których przedsiębiorcy wymieniają się informacjami, kontaktami, rozmawiają o pomysłach na współpracę i rozwiązaniach dla biznesu w czasie kryzysu
- działania na naszych portalach, w mediach społecznościowych Korony oraz Partnerskich Klubów Biznesu promujące i informujące o produktach i usługach oferowanych przez partnerów Korony i członków PKB
- PKB rusza z Platformą Biznesową, w ramach której firmy członkowskie PKB będą mogły niebawem skorzystać z takich rozwiązań wewnątrzgrupowych jak: zapytania ofertowe, sprzedaż, zamiana wynajmu, leasingu aut, wyprzedaże, ubezpieczenia transakcji, sklep internetowy, giełda pracy i porady dla biznesu
- otwarte, bezpłatne webinary tematyczne dla przedsiębiorców z różnych dziedzin /min. przybliżające aspekty podatkowo-prawne w oparciu o najnowsze zmiany związane z COVID-19, zarządzenie należnościami, restrukturyzacja firmy, szybkie rozwiązania IT dla biznesu / Prezentacje są prowadzone przez - partnerów Korony oraz firmy członkowskie PKB - / doradców podatkowych, prawników, specjalistów ds. marketingu online, specjalistów ds. finansów lub rozwiązań IT/. Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w tych spotkaniach. Harmonogram webinarów tematycznych będziemy systematycznie publikować wraz adresami do rejestracji na stronie Korony oraz fanpage’u KBK https://www.facebook.com/koronabiznesklub/
Zapraszamy na najbliższe otwarte webinary tematyczne:
8 kwietnia godzina 10:00 webinar tematyczny, który poprowadzi dr Jakub Głowacz Prawnik z Kancelarii Expressis Verbis
- Jak zredukować koszty zatrudnienia w okresie epidemii? / Zarządzanie kadrą pracowniczą w okresie pandemii , wykorzystanie dostępnych świadczeń społecznych i urlopowych, modyfikacje istniejących stosunków pracowniczych, posłużenie się rozwiązaniami tzw. tarczy antykryzysowej/
Link do rejestracji: https://finatio.pl/webinar-redukcja-kosztow/
9 kwietnia godzina 10:00 - webinar tematyczny, który poprowadzą przedstawiciele firm: Wertui oraz EACTIVE # wiemyjak – agencje marketingu internetowego:
- Jak ożywić swój biznes w dobie kryzysu? – opowie specjalista z Wertui / Pokaże w jaki sposób szybko przenieść swoją sprzedaż do internetu oraz jak funkcjonować i zarabiać w czasie kryzysu. Każdy, kto uczestnik webinaru otrzyma od Wertui audyt swojej firmy w sieci + zestawienie z wynikami konkurencji.
- Marketing internetowy w czasie kryzysu. Przemyślana redukcja kosztów i budowanie przewagi konkurencyjnej – poprowadzi firma EACTIVE # wiemyjak / Przedstawi dostosowanie działań marketingowych w oparciu o lejek sprzedażowy, poruszy temat redukcji kosztów i budowania przewagi konkurencyjnej.
Link do rejestracji: https://app.evenea.pl/event/webinar0904/
9 kwietnia - godzina 10:00 webinar tematyczny, który poprowadzi dr Paweł Kusak Adwokat, Doradca restrukturyzacyjny
- Jak ochronić siebie i swoją firmę? - upadłość i restrukturyzacja w praktyce / Jak ochronić naszą firmę przed komornikiem?, Jakie są przesłanki niewypłacalności i jak uniknąć odpowiedzialności karnej z niej wynikającej? Kiedy możesz skorzystać z procesu restrukturyzacji sądowej i ochronić swoją firmę?, Co to jest postępowanie układowe i kiedy jest możliwe? Jak zacząć wszystko od nowa po ogłoszeniu upadłości firmy? Jak forma prawna jest najlepsza na prowadzenie działalności gospodarczej na niepewne czasy?/
Link do rejestracji: https://finatio.pl/jak-ochronic-siebie-i-swoja-firme-upadlosc-i-restrukryzacja-w-praktyce/
15 kwietnia godzina 10.00 – webinar tematyczny, który poprowadzi specjalista w dziedzinie finansowania firm Krzysztof Szymański – firma Finatio
- Jak radzić sobie z zatorami finansowymi w czasie pandemii? / Jak we właściwy sposób udokumentować zawarcie transakcji?, 7 sposobów na weryfikację solidności płatniczej kontrahentów, 10 sposobów na zwiększenie płynności finansowej w przedsiębiorstwie/
Link do rejestracji:
Zapraszamy na webinaria.
Zapraszamy do śledzenia naszych stron:
- https://www.facebook.com/koronabiznesklub.
Zapraszamy do kontaktu : Koordynator Korona Biznes Klub karolina.cybulska@korona-kielce.pl
#zostańciewdomu #wspierajmysię