Promo banner
Sponsor Miasto Kielce

Podsumowanie działań CSR Korony w 2021 roku

Przedstawiamy podsumowanie wszystkich działań Korony Kielce związanych z CSR w 2021 roku. Miesiąc po miesiącu pokazujemy Wam, jak działaliśmy, gdzie byliśmy i w jakie akcje włączyliśmy się przez ten czas.

 

Styczeń oraz luty były miesiącami, w których nastąpiły duże zmiany w naszym klubie. Z uwagi na ten fakt oraz na obostrzenia związane z koronawirusem nasze działania prospołeczne w mijającym roku rozpoczęliśmy z małym opóźnieniem.

 

Marzec

 

Sprzedaż Wirtualnych Biletów nabrała nowego znaczenia po wzbogaceniu całego procesu o założenia akcji #KoroniarskieSerce. Dzięki przekazaniu przez klub dochodu z zakupionych przez kibiców cegiełek w postaci biletów, powstała możliwość dostarczenia ciepłych posiłków do najbardziej potrzebujących osób z terenu miasta Kielce. Wsparcie pochodzące z tej inicjatywy działało wielowymiarowo, ponieważ zestawy obiadowe były zamawiane w lokalnych gastronomiach, które borykały się w tym czasie ze skutkami obostrzeń związanych z pandemią. Akcja #KoroniarskieSerce rozpoczęła się w marcu i trwała do maja 2021 roku. W tym czasie dotarliśmy do 5 instytucji, które na co dzień zajmują się pomocą, ale same również potrzebowały wsparcia przez sytuację związaną z wirusem COVID-19.

 

 

Kwiecień

 

Korona Kielce zaistniała w całej Polsce przy okazji obchodów Świąt Wielkanocnych. Inicjatywa #KieleckieDobro przeprowadzona we współpracy z WSP SPOŁEM odbiła się szerokim echem wśród wszystkich klubów Fortuna 1 Ligi i Ekstraklasy. Media również pozytywnie oceniały całe przedsięwzięcie. Post promujący akcję na oficjalnym koncie klubu na Facebooku dotarł do 17 342 odbiorców. Inicjatywa osiągnęła sukces również na portalu Twitter. Oficjalne konta klubów, a także rzeczników prasowych i prezesów udostępniły zdjęcia produktów wraz z podziękowaniami generując łącznie 989 unikalnych reakcji wśród obserwujących. #KieleckieDobro promowało regionalne produkty najwyższej jakości, których używa się przy okazji przygotowywania śniadania wielkanocnego oraz nawiązywało do dzielenia się i obdarowywania bliźnich przy okazji świąt.

 

Artykuł dotyczący inicjatywy #KieleckieDobro przeczytacie klikając tutaj. 

 

 

Przedświąteczna wizyta u jednego z najbardziej kreatywnych kibiców kieleckiej Korony w odpowiedzi na wyjątkowe życzenia, jakie otrzymali zawodnicy, trenerzy oraz pracownicy klubu pozwoliła na uhonorowanie pana Tadeusza Mielczarka małym podarunkiem. Spotkanie przyczyniło się również do późniejszej ponad godzinnej rozmowy o historii obdarowanego i jego przywiązaniu do żółto-czerwonych barw, której efekty w formie wywiadu zostały opublikowane na łamach oficjalnej strony Korony Kielce. Przypomnienie kibicom postaci pana Tadeusza spotkało się z wieloma pozytywnymi reakcjami i wspomnieniami dotyczącymi odczytywania jego autorskich krzyżówek, gdy rozdawał je chętnym na stadionie przy ulicy Ściegiennego 8.

 

Artykuł dotyczący przedświątecznej niespodzianki dla Pana Tadeusza przeczytacie klikając tutaj.

 

 

 

Klub aktywnie włączył się do akcji „Ogarnij się. Zrób więcej przestrzeni dla miejskiej zieleni” poprzez udział trzech zawodników pierwszego zespołu w pracach przy sadzeniach nowych krzewów w parku na kieleckim Czarnowie. Marcin Szpakowski, Mario Zebić i Dawid Lisowski zostali przeszkoleni przez wykwalifikowanych pracowników Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni, a następnie przystąpili do sadzenia w ziemi kilkuset sadzonek. Inicjatywa miała na celu polepszenie jakości powietrza w naszym mieście oraz uatrakcyjnienie mniej zadbanych części parku poprzez nową roślinność.

 

Artykuł o tym jak Koroniarze pomagali dbać o tereny zielone przeczytacie klikając tutaj.

 

 

 

Maj

 

Finał akcji #KoroniarskieSerce i sprzedaży Wirtualnych Biletów miał miejsce na chwilę przed zniesieniem największych obostrzeń i powrotem kibiców na Suzuki Arenę. Ostatnią instytucją wybraną do udzielenia pomocy był Szpital Tymczasowy utworzony na terenie kieleckich Targów. Miejsce to było swoistym symbolem walki z narastającą falą pandemii, dlatego też uhonorowanie pracy personelu placówki i przekazanie pomocy w podziękowaniu za ich starania było oczywistym wyborem ze strony klubu. Wypowiedzi rzeczniczki oraz koordynatorki szpitala w materiale wideo utwierdziły wszystkich w przekonaniu, że była to do dobra decyzja. Inicjatywa #KoroniarskieSerce dzięki takiemu zakończeniu spięła klamrą pomoc zarówno tym najbardziej potrzebującym, jak i tym, którzy niosą ratunek, lecz czasem sami wymagają wsparcia. 

 

 

Wraz z Greenpeace Polska włączyliśmy się do programu „Adoptuj Pszczołę” tworząc na klubowych profilach w social mediach inicjatywę #weplaywithTHEBEES mającą na celu szerzenie wiedzy na temat pszczół i ich pożyteczności dla środowiska oraz uświadomienia zagrożenia przed jakim staje ich gatunek w obecnych czasach. Personalizowane grafiki stworzone na potrzeby akcji zamieszczane były w artykułach na stronie internetowej oraz na kanałach informacyjnych klubu przez cały maj.

 

Artykuł dotyczący udziału Korony w programie "Adoptuj Pszczołę" przeczytacie klikając tutaj.

 

 

 

W Światowy Dzień Pszczół przedstawiciele klubu dołączyli do obchodów tego wydarzenia na Politechnice Świętokrzyskiej, gdzie miało miejsce uroczyste otwarcie uli stworzonych z przedmiotów poddanych recyclingowi. Domy dla pszczół zostały umieszczone na dachu jednego z budynków kampusu i oprócz dostarczania ekologicznego miodu miały służyć również pomocy przy prowadzeniu przez studentów badań na temat zastosowania naturalnych surowców w nowoczesnej technice. Materiał filmowy, który powstał przy okazji tej wizyty był równocześnie podsumowaniem inicjatywy #weplaywithTHEBEES.

 

 

Czerwiec

 

Kielce doczekały się kolejnego nowoczesnego obiektu sportowego, jaki powstał na terenie Politechniki Świętokrzyskiej. Na oficjalną uroczystość otwarcia zaproszeni zostali prezes Łukasz Jabłoński oraz dyrektor sportowy Paweł Golański. Po części formalnej zorganizowany został honorowy bieg na jedno okrążenie bieżni, w którym udział wzięli pracownicy klubu. Ostatnią atrakcją tego wydarzenia był mecz pomiędzy reprezentacją PŚK, a zaproszonymi gośćmi. Przed rozpoczęciem spotkania nastąpiła symboliczna wymiana koszulek pomiędzy profesorem Zbigniewem Korubą i Pawłem Golańskim, który przekazał w imieniu Korony Kielce przygotowany na tę okazję spersonalizowany trykot. Dyrektor Korony Kielce stał się również autorem historycznej pierwszej bramki zdobytej na nowo otwartym boisku. Nawiązana współpraca na linii Korona S.A i Politechnika Świętokrzyska stały się przyczynkiem do rozpoczęcia treningów przez wybrane roczniki Akademii Korony na wspomnianym obiekcie.

 

Artykuł dotyczący oficjalnego otwarcia nowego stadionu na Politechnice przeczytacie klikając tutaj. 

 

 

Lipiec

 

Pierwszego lipca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Psa i z tej okazji Grzegorz Szymusik, Marcin Szpakowski i Radek Seweryś odwiedzili Schronisko w Dyminach, aby umilić ten dzień ich czworonożnym podopiecznym, zabrać ich na spacer i pobawić się z nimi. W materiale wideo przedstawiliśmy wybrane psy, których szanse na adopcje są mniejsze, aby zwrócić na nie szczególną uwagę.

 

 

Siódmy miesiąc roku kojarzony jest w Kielcach z rocznicą powstania Korony Kielce oraz z coroczną prezentacją składu pierwszej drużyny Żółto-Czerwonych. W 2021 roku z powodu panujących obostrzeń klub postanowił zorganizować całe wydarzenie na Suzuki Arenie. Przedsięwzięcie zapoczątkowane zostało Wielkim Koroniarskim Piknikiem Rodzinnym, który miał miejsce na boisku obok stadionu, a w jego organizacji udział brali między innymi sponsorzy klubu, a także reprezentanci Stowarzyszenia Kibiców „Zjednoczona Korona”. Zabawy na świeżym powietrzu dla dzieci i dorosłych, konkursy z nagrodami, strefy odpoczynku oraz różnorodne propozycje gastronomiczne oferowane przez Food Trucki zapewniły mnóstwo atrakcji przybyłym gościom. Punktem kulminacyjnym była prezentacja sztabu i zawodników Korony przed sezonem 2021/22. Zgromadzeni kibice mogli podziwiać przygotowane na murawie widowisko z trybun Suzuki Areny. Wisienką na torcie była oficjalna premiera trykotów i specjalny materiał wideo o strojach Koroniarzy przygotowanych przez nowego sponsora technicznego, firmę 4F. Wydarzenie spotkało się z dużym zainteresowaniem fanów, którzy odwiedzili zarówno piknik jak i uczestniczyli w prezentacji drużyny oraz nowych strojów Żółto-Czerwonych. Fakt zaprezentowania przez Koronę Kielce pierwszych w historii strojów piłkarskich wyprodukowanych przez firmę 4F odbił się szerokim echem w mediach lokalnych oraz ogólnopolskich.

 

 

Kampania karnetowa przeprowadzona przez klub, została wyjątkowo poprzedzona sesją fotograficzną prezentującą żółto-czerwonych Wojowników w specjalnie przygotowanych koszulkach. Grafiki stworzone na podstawie zdjęcia zostały zaprezentowane na billboardach w różnych punktach Kielc, Skarżyska-Kamiennej oraz Starachowic, a także na ekranach LED w kieleckim MPK i w postaci ulotek reklamowych kolportowanych przez hostessy. Dodatkowo wizerunek piłkarzy z kampanii karnetowej znalazł się na jednej ze ścian zewnętrznych Sklepu Kibica. Popularność zdjęcia oraz zapytania kibiców o możliwość zakupu koszulki z sesji przyczyniły się do stworzenia we współpracy z firmą 4F spersonalizowanego modelu T-shirtu, który dostępny jest obecnie w sprzedaży.

 

 

Sierpień

 

Na Suzuki Arenie miało miejsce pierwsze spotkanie w ramach międzynarodowej współpracy Akademii Korony z hiszpańską drużyną Cultural y Deportiva Leonesa SAD. W uroczystym powitaniu gości i w symbolicznej wymianie koszulek udział wzięli przedstawiciele obu klubów, a także prezydent Kielc, Bogdan Wenta oraz jego współpracownicy, Marcin Chłodnicki i Sławomir Stachura. Wizyta została podzielona na część teoretyczną dla trenerów drużyn młodzieżowych, a także na część praktyczną, w której uczestniczyli piłkarze Akademii.

 

Artykuł dotyczący spotkania w ramach międzynarodowej współpracy Akademii przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Wrzesień

 

Wraz z początkiem roku szkolnego klub postanowił przekazać Koroniarskie plany lekcji uczniom kilkunastu kieleckich placówek, aby pomóc żakom w odpowiednim przygotowaniu się do czekających ich zajęć. Wydrukowane plany zostały osobiście rozdane przez pracowników Biura Prasowego w trakcie lekcji na świeżym powietrzu oraz podczas przerw w dwóch szkołach podstawowych. Reszta placówek otrzymała gotowe pakiety do przekazania uczniom przez dyrekcję szkół. Każda odwiedzona przez klub instytucja oświatowa była pozytywnie zaskoczona i przychylnie podchodziła do takich spontanicznych inicjatyw.

 

Artykuł dotyczący Koroniarskich planów lekcji przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Jubileusz 10-lecia Bandy Świrów, który został zainicjowany przez Michała Siejaka i zorganizowany w ramach wygranego projektu w Kieleckim Budżecie Obywatelskim odbył się przy wsparciu między innymi Korony Kielce. Klub promował wydarzenie w mediach społecznościowych oraz na swojej stronie internetowej, a pracownicy uczestniczyli w pomocy przy organizacji przedsięwzięcia. Cała inicjatywa była swoistym świętem piłkarskim dla kielczan i kibiców Żółto-Czerwonych.

 

 

Korona Kielce to także zespół rezerw, którego przedstawiciele w osobach Radosława Turka i Pawła Tomczyka wzięli udział w wydarzeniu Fair Trade Football Challenge organizowanym przez Zespół Szkół Mechanicznych w Kielcach. Ideą przyświecającą całej akcji było zwrócenie uwagi na miejsce i warunki w jakich wyprodukowano użyte podczas eventu piłki. Fair Trade zakłada promowanie godziwej płacy i warunków pracy dla pracowników fabryk zajmujących się produkcją różnych akcesoriów sportowych. W rozmowach z uczniami właśnie na te aspekty kładli nacisk obaj piłkarze drugiej drużyny. Popularyzacja sportu i zasad fair trade, może pomóc kieleckiej placówce w uzyskaniu tytułu „Szkoły Przyjaznej dla Sprawiedliwego Handlu”.

 

Artykuł z udziału Korony w wydarzeniu Fair Trade Football Challenge przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Narodowe Czytanie jest wydarzeniem promowanym przez placówki oświatowe od lat. Jak co roku klub aktywnie włączył się w obchody i na zaproszenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Kielcach oddelegował swojego reprezentanta do wspólnego czytania na głos przed uczniami. Akcje mające na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych za sprawą różnych znanych osobistości, dzięki udziałowi klubu pozwalają utrwalić pozytywny wizerunek Żółto-Czerwonych i wpisują się w statutowe założenia edukacyjnej roli klubu wśród społeczeństwa.

 

Artykuł z aktywnego udziału w Narodowym Czytaniu przeczytacie klikając tutaj.

 

Październik

 

Z początkiem października wystartowała wzmożona kampania informacyjna dotycząca głosowania w Kieleckim Budżecie Obywatelskim na projekt wymiany części szarych krzesełek Suzuki Areny na żółto-czerwone. Inicjatywa Piotra Czarneckiego została aktywnie wsparta przez klub, stowarzyszenie kibiców, a także indywidualnych fanów Korony Kielce. Efektem współpracy była przeprowadzona akcja zbierania głosów w mobilnych punktach elektronicznych na stadionie przy okazji domowej potyczki z Chrobrym Głogów. Ulotki informujące o akcji i zapraszające na mecz były kolportowane w całych Kielcach na kilka dni przed spotkaniem oraz na samym stadionie w dniu wydarzenia.

 

 

Na zaproszenie Publicznego Przedszkola Sióstr Kolegium Świętej Rodziny w Kielcach udaliśmy się tam z wizytą wspólnie z Jackiem Kiełbem i Jakubem Osobińskim. Dzieci specjalnie przygotowały i przyozdobiły salę, w której odbyło się spotkanie. Podopieczni Sióstr zadawali pytania i zapoznawali się z piłkarskimi atrybutami, a na zakończenie wspólnie z Rybą aktywnie uczestniczyli w zajęciach ruchowych, które proponował im kapitan Korony. Klub wykorzystywał każdą nadarzająca się okazję do odwiedzin w placówkach szkolnych, ponieważ przez długi czas nie było to możliwe z uwagi na obostrzenia, a szerzenie zainteresowania sportem w szczególności piłką nożną wśród najmłodszych daje owoce w postaci nowych fanów i kibiców aktywnie dopingujących na Sektorze Rodzinnym.

 

Artykuł z odwiedzin Korony w Publicznym Przedszkolu Sióstr Kolegium Świętej Rodziny przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Wizyta w przedszkolu była wstępem do akcji „Pokoloruj z nami trybuny Suzuki Areny” mającej zaangażować przedszkolaków z Kielc do kreatywnego wykazania się oraz pośrednio wspierającej również ostatnie dni głosowania na wspomniany wcześniej projekt w Budżecie Obywatelskim. Przygotowana kolorowanka dla dzieci zawierała także informacje dla ich rodziców o możliwości zagłosowania na promowany przez klub projekt oraz zaproszenie dla całej rodziny na mecz z Widzewem Łódź. Odzew w postaci przesłanych na klubowy adres mailowy prac był tak duży, że pozwolił na stworzenie galerii żółto-czerwonych kolorowanek wokół całego Sektora Rodzinnego. Prace zostały zawieszone przed spotkaniem z łódzkim klubem w widocznych miejscach Suzuki Areny, tak aby każdy twórca mógł odnaleźć swój rysunek i pochwalić się nim. W czasie meczu cała galeria cieszyła się zainteresowaniem wśród obecnych na stadionie kibiców.

 

 

Kielce gościły w październiku uczestników projektu Europaragedon+, a Korona miała przyjemność zaprosić ich na Suzuki Arenę oraz umożliwić obejrzenie treningu pierwszego zespołu i dać możliwość sprawdzenia się na murawie we wspólnym meczu. Goście z Polski, Hiszpanii, Włoch i Grecji zostali oprowadzeni po trybunach stadionu przy ulicy Ściegiennego, gdzie dowiedzieli się wszystkiego o historii klubu oraz samego obiektu. Następnie na boisku przy ulicy Kusocińskiego obserwowali z trybun zmagania piłkarzy pierwszego zespołu podczas jednostki treningowej. Ostatnią atrakcją był przyjacielski mecz pomiędzy reprezentacją drużyny Żółto-Czerwonych i uczestnikami projektu.

 

Artykuł z odwiedzin w Kielcach uczestników projektu Europaragedonu+ przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Żółto-Czerwoni dołączyli do akcji Fundacji 4F i Fundacji DKMS o nazwie „Zanotuj asystę” mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat nowotworów krwi i dawstwa szpiku. Adam Frączczak i Marcel Gąsior w imieniu klubu zachęcali w mediach społecznościowych do rejestrowania się w bazie dawców szpiku, aby zwiększyć prawdopodobieństwo znalezienia odpowiedniego dawcy.

 

Artykuł z udziału w akcji przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Październik zakończyliśmy odwiedzinami w Zespole Szkół Elektrycznych w Kielcach. Korzystając ze sprzyjającej pogody organizatorzy zaprosili kilka klas na zewnętrzne boisko, aby zapewnić odpowiednią ilość miejsca zebranym uczniom. Koronę reprezentowali Jacek Kiełb i Kuba Osobiński. Piłkarze odpowiadali na zadane przez żaków pytania dotyczące kwestii sportowych oraz prywatnych. W ramach propagowania zdrowego trybu życia każdy z zawodników przeprowadził część rozgrzewki dla uczniów z uwzględnieniem ćwiczeń, jakie wykonują w związku z zajmowaną na boisku pozycją, a zgłoszeni ochotnicy w wesołej atmosferze wykonali je wszystkie wzorcowo.

 

Artykuł z odwiedzin Korony w Zespole Szkół Elektrycznych przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Listopad

 

Miesiąc listopad jest na całym świecie kojarzony z inicjatywą Movember i kampanią informacyjną dotyczącą konieczności badania się przez mężczyzn. Korona Kielce włączyła się aktywnie w promocję akcji prowadzonych w naszym kraju przez Fundację Movember Polska oraz przez Fundację Kochasz Dopilnuj. Kielecki klub we współpracy z cukiernią La Baguette stworzył materiał wideo promując akcję Movember, a cukiernia dodatkowo przekazała część dochodu ze specjalnie stworzonego ciasta na wsparcie finansowe Funadacji Movember Polska. W ramach udziału w kampanii #badajjajka wydrukowane zostały naklejki informacyjne, które znalazły się w każdej męskiej toalecie na terenie stadionu, natomiast plakaty promujące profilaktykę zawisły na całym obiekcie Suzuki Areny. Mecz rozgrywany na Ściegiennego 8 ze Skrą Częstochowa był promowany we wszystkich mediach i na plakatach promocyjnych pod hasłami „movember” oraz „#badajjajka”.

 

 

Grudzień

 

Z okazji Mikołajek z wizytą w Krajowym Towarzystwie Autyzmu Oddział Kielce pojawił się Jacek Kiełb z upominkami od klubu. Zgromadzeni podopieczni przygotowali na powitanie gościa wspólnie wykonaną kolędę. Ryba odwdzięczył się prezentem dla każdej z obecnych osób, a później długo rozmawiał na wszystkie tematy interesujące podopiecznych. Świąteczna atmosfera udzieliła się wszystkim zebranym, dlatego Jacek na zakończenie swojej wizyty poprosił o ponowne zaśpiewanie przygotowanej wcześniej kolędy, a następnie żegnał się z każdym po kolei.

 

Artykuł z wizyty w Krajowym Towarzystwie Autyzmu Oddział Kielce przeczytacie klikając tutaj. 

 

 

W ramach „Świątecznej Paczki dla Dyminiaczka” piłkarze oraz  pracownicy klubu zebrali wspólnie fundusze i potrzebne przedmioty, aby przekazać je do Schroniska w Dyminach. W imieniu Korony podarunki przywieźli Miłosz Strzeboński i Adrian Sandach. Psy i koty mieszkające w Dyminach otrzymały specjalistyczną karmę oraz wszelkie potrzebne przybory. W artykule relacjonującym odwiedziny umieściliśmy kilka psów, które bardzo długo czekają na adopcję i mając nadzieję, że może dzięki temu los któregoś z nich się odmieni. Była to kolejna wizyta przedstawicieli Żółto-Czerwonych w tym schronisku i z całą pewnością możemy powiedzieć, że nie ostania.

 

Artykuł dotyczący udziału Korony w akcji mającej na celu pomoc bezdomnym zwierzętom przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Korona Kielce została patronem oficjalnej inauguracji Fundacji Świętokrzyskie Pro Zdrowie. Gośćmi specjalnymi na uroczystości byli dyrektor sportowy Paweł Golański oraz kapitan Jacek Kiełb. Nowa instytucja na mapie Kielc będzie dbała o profilaktykę zdrowego trybu życia oraz zajmie się edukacją prozdrowotną mieszkańców naszego miasta. Pierwsze projekty związane z działalnością fundacji będą wdrażane w życie w najbliższym czasie.

 

Artykuł dotyczący oficjalnej inauguracji Fundacji Świętokrzyskie Pro Zdrowie przeczytacie klikając tutaj.

 

 

Piłkarze pierwszej drużyny dzięki uprzejmości Radia eM mieli możliwość sprawdzić się wokalnie i nagrać dla kibiców Korony świąteczną piosenkę. Michał Koj, Adrian Danek, Dawid Błanik, Marcin Szpakowski, Jakub Łukowski i Zvonimir Petrović wspólnie wykonali utwór Braci Cugowskich „Daj im znak”. Dzięki pomocy Mateusza Żelaznego zawodnicy poznali podstawy rytmicznego śpiewania, dzięki czemu nagrali cały utwór. Teledysk oraz piosenkę w wykonaniu Żółto-Czerwonych znajdziecie na naszych kanałach w social mediach.

 

 

Przedświąteczne przygotowania w kuchni były motywem przewodnim wizyty Grzegorza Szymusika, Jakuba Osobińskiego, Marcelego Gąsiora i Przemysława Szarka w restauracji POZIOMka. Szef kuchni Mateusz Galiszewski zaprezentował swój pomysł na tradycyjnego karpia z grochem i kapustą, a zawodnicy mieli możliwość zobaczyć jak się takie danie poprawnie przygotowuje. Następnie sami przystąpili do gotowania i przygotowali swoje wersje tego dania wigilijnego. Całość zmagań możecie zobaczyć na wideo, które powstało przy okazji tych zmagań.

 

 

Cykliczny udział w akcji „Szlachetna Paczka” stał się tradycją w klubie, dlatego w 2021 roku została wybrana kolejna rodzina, której pomoc zadeklarowali piłkarze, sztab szkoleniowy, sponsorzy klubu oraz pracownicy. Po zakupieniu i otrzymaniu wszystkich rzeczy umieszczonych na liście potrzeb stworzyliśmy gotowe paczki świąteczne, które trafiły do wyznaczonego magazynu przed Świętami Bożego Narodzenia. Wolontariusze w imieniu rodziny serdecznie dziękowali za wsparcie, żegnając się życzeniami z okazji zbliżających się Świąt oraz Nowego Roku.

 

Strefa sponsora

Właściciel
Sponsor główny
Sponsor premium
Sponsor premium
Sponsor premium
Sponsor techniczny
Sponsorzy
Sponsorzy Akademii
Partnerzy
Patroni medialni
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.
Zamknij
Zamknij
Zamknij

Szanowni Państwo, w związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO) uprzejmie informuję, że Korona S. A., wdrożyła i stosuje zasady przetwarzania danych osobowych wynikające z tego aktu prawnego. W związku z tym – jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną i korzysta lub zamierza skorzystać ze świadczonych przez nas usług jako konsument – uprzejmie prosimy o zapoznanie się z aktualną wersją Polityki prywatności naszego portalu w zakładce "Klub". W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych lub ewentualnego naruszenia Państwa prawa do prywatności prosimy o kontakt korona.sa@korona-kielce.pl. Nasza strona używa plików cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszego serwisu i w celach statystycznych. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć się o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce zapoznaj się z polityką cookies. Korona S. A. Polityka prywatności i cookies Akceptacja